Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Δεινόσαυροι (Μέρος 2ο)

Η ενασχόληση με τους δεινόσαυρους είναι πολύ συναρπαστική.



 όμως πρέπει να μαζευτούμε στην παρεούλα γιατί ο κος Δεινοσαυρίδης σήμερα μας έστειλε ένα δέμα (με δείγματα της δουλειάς του και οδηγίες)

 
 το ανοίξαμε και τι να δούμε: ένα πρόπλασμα σκελετού


ένα σκελετό για να συναρμολογήσουμε

 παλαιοντολόγους
 απολιθώματα
 στάχτη, η οποία μας παραξένεψε πολύ και αναρωτηθήκαμε γιατί μας την έστειλε


 και κάτι πραγματάκια τυλιγμένα σε αλουμινόχαρτο

 τα οποία αποδείχτηκε ότι ήταν απολιθωμένα οστά δεινοσαύρων
 τα οποία ο κος δεινοσαυρίδης είχε τοποθετήσει μέσα σε αλουμινόχαρτοτα σκέπασε με γύψο

 

 
 και μας τα έστειλε για να ανακαλύψουμε την έκπληξη
 Στη συνέχεια είδαμε απόσπασμα της ταινίας "Ο Δεινόσαυρος" της Walt Disney σχετικά με τους μετεωρίτες που έπεσαν στη γη και προκάλεσαν το τέλος των δεινοσαύρων.
 Μετά κάναμε το πείραμα που περιέγραφαν οι οδηγίες: Στήσαμε το τοπίο και τους δεινόσαυρους
 πήραμε στα χέρια μας κάρβουνα-μετεωρίτες
 τους ρίξαμε

 και ύστερα τα πάντα καλύφθηκαν από στάχτη και καπνό

ο ήλιος κρύφτηκε, τα φυτά μαράθηκαν, οι φυτοφάγοι δεν είχαν τι να φάνε και πέθαναν. Ακολούθησαν οι σαρκοφάγοι που δεν έβρισκαν να φάνε φυτοφάγους

και εμείς σήμερα γνωρίζουμε ότι υπήρξαν δεινόσαυροι όχι γιατί τους έχουμε δει αλλά επειδή οι παλαιοντολόγοι ανακάλυψαν τα οστά τους, τα ίχνη τους και τα απολιθώματά τους.
Και εμείς με τη σειρά μας φτιάξαμε απολιθώματα και ίχνη με πηλό

 




 

 

 






 






4 σχόλια:

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ! ΖΗΛΕΥΩ ΔΕ, ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΕΛΕΤΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ! ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
3 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
-ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΙΔΗ ΚΙ ΕΓΩ;(ΓΙΑΤΙ ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ.
- ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΑ ΓΚΡΙ ΚΟΥΠΑΤ ΓΙΑ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑ;
- ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗ ΣΤΑΧΤΗ; ΜΕ ΓΥΨΟ ΒΑΜΜΕΝΟ Ή ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΗ;

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!

Vasiliki Katsarou είπε...

1.Και βέβαια σου επιτρέπω όπως κι εγώ άλλωστε χρησιμοποιώ πολλά στην τάξη μου από τη δική σου δουλειά. Άλλωστε ένας λόγος που γίνονται τα blogs είναι για να ανταλλάσουμε ιδέες.
2.Τη στάχτη τη μάζεψα από το τζάκι.
3.Στην επόμενη ανάρτησή μου θα ανεβάσω φωτο της συσκευασίας των κουπάτ γιατί την έχω αφήσει στο σχολείο.

Ειρήνη Ματθαιάκη είπε...

Συγχαρητήρια για την καταπληκτική και τόσο βιωματική προσέγγιση! κι εγώ ήθελα να μάθω για τα κουπάτ, θα περιμένω την ανάρτησή σου!Και πάλι μπράβο!

Νίκη Σκουτέρη είπε...

Πολύ εντυπωσιακό και όμορφο. Συγχαρητήρια!

View more:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...